2017關西北陸之旅Day2 (05.04.2017)

 

 

CHECKIN既時候佢叫我揀幾點食早餐, 我揀咗7點。而家諗番起我應該揀6點, 早啲食完早啲出發多啲OPTION...

個包唔記得整番熱佢...

 

點解我會咁講, 係因為我去到JR站既時候仲未決定到去邊 XD 研究咗一陣決定先搭車去姫路再諗下一步。

好開心啲鴿...

傳聞中的檸檬牛奶....買咗, 好微妙既味道...

 

去到姫路行到市中心就見到姫路城, 同埋一大堆遊客...諗諗下決定繼續搭火車 :)

中間個個就係姫路城。

 

咁我就出發去津山, 但係我有點擔心個PASS搭唔到呢程車, 於是我就做誠實的乘客問查票員。佢就叫我比¥900...T_T

不過好在有問佢, 去到佐用轉車時間得幾分鐘, 問得個站長我可能趕唔切轉車...

 

轉車轉得一卡既LOCAL車, 但係可能係花季, 人多到哭泣...

得一卡嚇死人

企足全程...差不多一個鐘

無辦法邊個叫你去鄉下...

 

其實景點真係得背景個2個...

 

難得到達呢個山卡啦地方, 咁有得去既景點梗係要去晒啦(意譯: 去一次就夠了)~ 咁就先去附近個鐵道館.......我頂, 明明地圖睇佢係响火車站附近, 點知要行成十幾分鐘先去到, 真係想殺人...

JR站入面有COUPON, 記得攞, 慳番啲都好

好似話係全日本現存扇型車庫又仲要係用緊的喎

話説係個SHOWROOM個度個阿伯STAFF唔知做乜係咁同我介紹, 又迫我睇舊片, 然後又話個Diorama用咗二千萬來整(註:¥), 咁無理由唔睇既.....但係又要等我十分鐘...ANYWAY入咗去睇...係幾靚喎...

我想知唔係4月, 津山城個位會唔會拆咗啲櫻花佢??? 

www.tsuyamakan.jp

跟住我行下行下, 終於又比我去到下一個景點:

MISTAKE完全係MISTAKE, 我應該去COUNTER買飛唔係响部機都按, 無咗張紙做記念 :(

好搞笑既休息地方

都係唔明啲日本人做乜特登咁遠來花見

呢度都要到此一遊

這是不是人行的石梯, 而且不只一條...有部份我放棄了

午餐...我應該買佢個炒烏冬吃的唉...但我估不到之後找不到東西吃嘛...Orz

滿開應該很壯觀

也是不是人行的樓梯, 我聽到有個細路話呢度可能係佢葬身之地 XDD

象徵式的圍欄...

腳痛無上去

唔知咩花

唔知啲阿婆睇住我影熊仔個下有咩感想 :P

sakuramatsuri.e-tsuyama.com

 

行番去JR站, 見到啲好誇張既水仙:

唔知係咩品種呢?

其實有諗過係度食啲野, 但係完全無舖頭比我入去食野, 我又唔想食便利店啲野, 結果放棄...

搭車番岡山, 個度又個半鐘, 諗諗下不如去姫路城, 就係岡山站買咗個火車便當食住少少先

味道唔錯, 但係我應該買牛...

 

去到姫路, 又係行路...一條直路見到無理由唔行的吧...

每日都見到呢啲攤位, 反而令我無買既衝動...

好似ENCOUNT咁 :P

係我係無上姫路城, 係樓下花園睇下都好嘛~

突然好有詩意

www.city.himeji.lg.jp

話説我夜晚來這裡其中一個原因, 係因為佢個夜桜会:

不過我部電話都係影唔到夜晚 T_T

castle-himeji.com

去完就番神戸, 先幫哥哥買野, 但係賣晒買唔到, 個店員仲要唔係太好禮貌, 哼...

 

跟住去間超市, 呢間超市真係好掂, 我買咗之後3日既水源同埋備用糧食(結果成為正餐)...呀今日終於用到個微波爐, 叮番我買個雞肉便當, 剩番啲未食晒 :)

www.lifecorp.jp